neajunsurile motoarelor noi

Despre echipamente şi accesorii pentru pescuit

Moderator: Pacapescarul

Post Reply
User avatar
mikcutu
Posts: 751
Joined: 26 Oct 2009, 09:53

neajunsurile motoarelor noi

Post by mikcutu »

Salutare,

In timp ce postam mesajul precedent (http://forum.pescarclub21.ro/viewtopic. ... 5&start=40), mi-a trecut prin minte ca poate, la fel cum si eu as avea nevoie de astfel de informatii, poate si altii ar fi interesati.
Asadar, consider ca experienta fiecaruia (numai) cu motoare noi este un bun prilej de informare pentru cei ce cauta motoare si nu se pricep.
Pentru asta, apelez ca cei care au folosit motoare noi sau stiu date tehnice despre moare noi, atat bune cat si rele, sa posteze aici spre a face un ghid bun de consultat la momentul in care vrem sa ne "insuram".
Spre exemplu:
"...eu stiu ca motorul XXX este greu, cantareste cu apoximativ a% mai mult fata de restul..."
"...eu stiu ca motorul YYY consuma cu apoximativ b% mai mult fata de restul..."
"...eu stiu ca motorul ZZZ se incinge mai tare fata de restul..."

sau:

"... cand cumperi un motor, ar trebui sa nu faca aia..."
"...cand cumperi un motor, trebuie verificat aia ..."

mii de multumiri tuturor care nu vor posta off topic

PS: @admin, daca se considera util, e posibil ca acest topic sa ramana sticky?
Za dacs cam from za tracs!
User avatar
ghinozo
Posts: 608
Joined: 26 Oct 2009, 20:42
Location: bucuresti

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by ghinozo »

tu cred ca o sa ramai neinsurat...
User avatar
Dan T
Posts: 684
Joined: 08 Jun 2010, 13:27
Contact:

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by Dan T »

mikcutu wrote: "...eu stiu ca motorul XXX este greu, cantareste cu apoximativ a% mai mult fata de restul..."
Eu stiu ca motorul Mercury 9,9 cp 4T (nu stiu ce model este, an atc...) are 60 kg. Dovada sunt cele 2 hernii de disc (una era mai veche)...
De fapt cunosti motorul. L-am folosit la Dorin.
User avatar
DRM
Posts: 167
Joined: 24 Oct 2011, 11:11
Location: Bucuresti

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by DRM »

Al meu are 37,5 kg !
NEVER STOP LEARNING, NEVER STOP IMPROVING,
AND NEVER, EVER STOP FISHING.
MotorGuide
User avatar
mikcutu
Posts: 751
Joined: 26 Oct 2009, 09:53

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by mikcutu »

DRM wrote:Al meu are 37,5 kg !
Al tau este tot Mercury 9.9CP?
Za dacs cam from za tracs!
User avatar
DRM
Posts: 167
Joined: 24 Oct 2011, 11:11
Location: Bucuresti

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by DRM »

Da, Mercury 9.9CP 4 timpi.
NEVER STOP LEARNING, NEVER STOP IMPROVING,
AND NEVER, EVER STOP FISHING.
MotorGuide
User avatar
Lorelai
Posts: 1517
Joined: 20 Apr 2010, 12:34
Location: Langa Bucuresti

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by Lorelai »

Lorelai
Dan Surdu
d.surdu@yahoo.com
Tel. 0725985958
User avatar
raitmaerg
Posts: 221
Joined: 17 May 2010, 15:58
Location: bucuresti
Contact:

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by raitmaerg »

Dan T wrote:
mikcutu wrote: "...eu stiu ca motorul XXX este greu, cantareste cu apoximativ a% mai mult fata de restul..."
Eu stiu ca motorul Mercury 9,9 cp 4T (nu stiu ce model este, an atc...) are 60 kg. Dovada sunt cele 2 hernii de disc (una era mai veche)...
De fapt cunosti motorul. L-am folosit la Dorin.

si eu care credeam ca Yamaha mea de 9,9 cu 48 kg e grea.....inseamna ca e bine, la altii e mai rau.
dintr-un om sanatos faci un pescar dar dintr-un pescar nu mai faci om sanatos.
<*)))))>{ Georgian Raitmaer <*)))))>{
raitmaerg@yahoo.com/0720499965
http://propescuit.blogspot.com/
User avatar
arlan
Posts: 462
Joined: 23 Apr 2010, 11:00
Location: Bucuresti
Contact:

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by arlan »

Giorgiane, nu-l lua de corect pe DanT ( Aligheri ), e fitzar, daca-i observat era "beteag" d'inainte :lol: , acu' s-a agravat dar nu de la motor ci de la kg in plus :roll: , dar asa se alinta el. In plus el vorbeste de motor nou, de 49 KG. Al tau n-o fost nou, cand era mai greu! .. acu' dupa cateva randuri de shpan date jos s-a usurat cu 2-3 kg :lol: .
Pentru cei care sunt interesati de motor nou, cateva sfaturi:
- puterea necesara e data de tipul de barca, fabricantul indica puterea maxima si tre cautat unul cat mai aproape.
- la puteri mici e preferabil, la limita, un motor in 2 cilindrii ( este mai echilibrat, nu-i zgomotos si nu transmite vibratii ).
- daca barca permite cizma scurta, asa e bine sa fie achizitionat ( intra mai usor in glisaj si da alta tzinuta de navigatie ).
- un motor in 2 timpi este mai usor dar mai zgomotos, e preferabil unul de ultima generatie care are rezervor de ulei separat pentru amestec ( este mai simplu constructiv, este mai usor de transportat si exploatat, amestecul si-l face singur cat este nevoie ) ATENTIE - e mai scump si consuma mai mult, dar la cat "tragem" de el, cam maxim 50 ore pe an, se fac mai multe socoteli.
- pe branduri : FIABILE - Honda, Mercury, Evinrude, Johnson, Suzuki, Nissan, Yamaha s.a.
Mult mai multe info pe http://www.outboard-engine.com/ sau wikipedia :lol:
Traiasca Garda si Komandantul
"Teorie este atunci cand stii totul dar nu merge nimic.
Practica este atunci cand merge totul dar nu stii de ce.
Eu imbin teoria cu practica Nu merge nimic si nu stiu de ce"

Sorin Varlan
0724.211.286 orange/ 0766517110 cosmote/ 0770202976 digi
User avatar
Mihai Vinturache
Moderator
Posts: 2000
Joined: 22 Oct 2009, 14:36
Location: Bucuresti

Re: neajunsurile motoarelor noi

Post by Mihai Vinturache »

Sorine, iti multumim.

O postare la obiect, utila, serioasa si laconica.
Nicio inteligenta artificiala nu poate concura cu prostia naturala!
Post Reply

Return to “Echipamente pentru pescuit”