Concurs de pescuit cu undita !!!

Moderator: administrator

Post Reply
nexu
Posts: 319
Joined: 25 Oct 2009, 18:26

Concurs de pescuit cu undita !!!

Post by nexu »

Pt amatorii de pescuit la undita ...

Va propun sa facem un concurs amical, totodata si cu premii in bani, pe 25 iunie...
De aceea, daca sunt amatori, ii invit sa achite taxa de inscriere de 100ron, la magazinu` Momeli si accesorii, din str
Pargarilor-48...din acesti bani, ne vom plati taxa pe balta, vom face o fasole cu ciolan la locu` faptei, poate si`un
gratar, sucuri, apa minerala, bere, cupe, diplome, iar din ce va ramane, vom incropi niste premii in bani, care se vor
alatura premiilor oferite de sponsorii nostri www.momelisiaccesorii.ro si poate inca altii...
Cei care doresc, pot participa la o pescuiala colectiva, pe 11 Iunie, unde se vor intalni cu mine si pot achita de
asemenea taxa...

Concursu` se va tine pe balta Radu-voda, prin bunavointa dlui Stelica(patron),balta care colcaie de
caras...prezentarea pe balta se va face la ora 5oo, iar in decurs de o ora facem tragerea la sorti, intrarea pe standuri
si nadirea grea, urmand ca la ora 6oo, sa debuteze concursu`...dupa tragerea la sorti, daca doriti sa faceti schimb de
locuri, o puteti face, da` atunci cand arbitrii va vor vizita in standuri, pt intocmirea listei participantilor, tre` sa
aveti asupra voastra biletelu` cu nr standului...

La ora 12.30, pauza de masa pana la 14oo, apoi va avea loc mansa a doua pana la ora 18.30, cand se incheie concursu`
nostru, dupa care se va face cantarirea in standu` fiecaruia(cu eliberarile de rigoare), apoi vom trece la festivitatea
de premiere...fiecare pescar are dreptu` sa retina max 5kg de caras...
Daca exista amtori sa ramana pe balta pana a doua zi, sa stiti ca noaptea este interzis pescuitu`...

Ca si reguli, tre` sa retineti urmatoarele:
Fiecare pescar va pescui cu max 2 undite, indiferent de lungime, dotate cu cate un sg ac, iar in stand poate avea
oricate undite...