Deschide anul, pescare !
Posted: 23 Nov 2009, 15:44
Prieteni, aşa cum aţi citit în Programul activităţilor pe anul 2010, Asociaţia Pescar Club 21 va organiza, pe data de 14 februarie 2010, un eveniment gen "bal, petrecere, zaiafet".
Deoarece organizarea cât mai bună a acestui eveniment ne obligă să facem rezervare, să alcătuim un meniu, un program, să angajăm anumite cheltuieli, vă rugăm
- să vă înscrieţi în cadrul acestui topic.
- să ţineţi seama de costul orientativ de 110-130 lei-persoană. Evident, odată cu data limită când se încheie lista de înscrieri, se va anunţa şi costul final, care depinde într-o anumită măsură de numărul participanţilor.
- să achitaţi un avans de 60 lei, până la 15 ianuarie 2010. Încasările se pot face cu ocazia Cafenelelor care se vor organiza până atunci, sau la cererea dvs, prin întâlnire cu unul din membrii fondatori.
- să vă spuneţi părerea în legătură cu formula de organizare, adică extracontabil, la preţul de mai sus, sau cu cca 25-30 % mai scump, pe chitanţă şi factură de la restaurant (situaţie în care nu mai putem aduce noi băuturile, peştele etc.).
Dacă se face extracontabil, invităm să participe la negocieri şi un reprezentant (sau mai mulţi) ai forumiştilor. Deasemenea, decontul va fi prezentat pe sait, după încheierea acţiunii.
Deschid lista
1. Aura şi Cezar Chioibaşu - 2 locuri
2. Andreea şi Vali Coff (Păpuşacii) - 2 locuri
3. Violeta şi Cătălin Pavel(Pacapescarul) - 2 locuri
4. Luciana şi Duţu Stoica + familia - 6 locuri
5. Carmen şi Cristi Nedelcu (Albatran) - 2 locuri
6. Anca şi Viorel Neagu (Rubliov) - 2 locuri
7. Mihaela + Costin Stefanescu - 2 locuri
8. Mihai Vinturache - 2 locuri
9.Iancu Dumitrescu - 1 loc
10. Mihaela + Alexandru Savu - 2 locuri
11. Hani si Ion Cristache - 2 locuri
12. Eliza si Tibi Nedelcu - 2 locuri
13. Popa Dumitru - 1 loc
14. Oana + Liviu Francu (Fish Bone) - 2 locuri
15. Cristian Radulescu (Chris_09)
16. Radu Lalescu (Laloi) + sotia - 2 locuri
17. Radu Bogdan (Rebeu) - 1 loc
Deoarece organizarea cât mai bună a acestui eveniment ne obligă să facem rezervare, să alcătuim un meniu, un program, să angajăm anumite cheltuieli, vă rugăm
- să vă înscrieţi în cadrul acestui topic.
- să ţineţi seama de costul orientativ de 110-130 lei-persoană. Evident, odată cu data limită când se încheie lista de înscrieri, se va anunţa şi costul final, care depinde într-o anumită măsură de numărul participanţilor.
- să achitaţi un avans de 60 lei, până la 15 ianuarie 2010. Încasările se pot face cu ocazia Cafenelelor care se vor organiza până atunci, sau la cererea dvs, prin întâlnire cu unul din membrii fondatori.
- să vă spuneţi părerea în legătură cu formula de organizare, adică extracontabil, la preţul de mai sus, sau cu cca 25-30 % mai scump, pe chitanţă şi factură de la restaurant (situaţie în care nu mai putem aduce noi băuturile, peştele etc.).
Dacă se face extracontabil, invităm să participe la negocieri şi un reprezentant (sau mai mulţi) ai forumiştilor. Deasemenea, decontul va fi prezentat pe sait, după încheierea acţiunii.
Deschid lista
1. Aura şi Cezar Chioibaşu - 2 locuri
2. Andreea şi Vali Coff (Păpuşacii) - 2 locuri
3. Violeta şi Cătălin Pavel(Pacapescarul) - 2 locuri
4. Luciana şi Duţu Stoica + familia - 6 locuri
5. Carmen şi Cristi Nedelcu (Albatran) - 2 locuri
6. Anca şi Viorel Neagu (Rubliov) - 2 locuri
7. Mihaela + Costin Stefanescu - 2 locuri
8. Mihai Vinturache - 2 locuri
9.Iancu Dumitrescu - 1 loc
10. Mihaela + Alexandru Savu - 2 locuri
11. Hani si Ion Cristache - 2 locuri
12. Eliza si Tibi Nedelcu - 2 locuri
13. Popa Dumitru - 1 loc
14. Oana + Liviu Francu (Fish Bone) - 2 locuri
15. Cristian Radulescu (Chris_09)
16. Radu Lalescu (Laloi) + sotia - 2 locuri
17. Radu Bogdan (Rebeu) - 1 loc