Locuri de pescuit C&R

Valoare taxă, condiţii de pescuit, restricţii impuse de administratorul bălţii

Moderators: PETREMAN, costin stefanescu

Post Reply
adipopa
Posts: 1
Joined: 04 Sep 2012, 00:31

Locuri de pescuit C&R

Post by adipopa »

Salutari tuturor,

Sunt incepator in ceea ce priveste pescuitul, ma intereseaza locuri unde se pescuieste in sistem C&R...Pentru cine cunoaste si poate sa imi recomande niste balti bune unde se prinde, va astept cu propuneri si informatii...
User avatar
Lorelai
Posts: 1517
Joined: 20 Apr 2010, 12:34
Location: Langa Bucuresti

Re: Locuri de pescuit C&R

Post by Lorelai »

adipopa wrote:ma intereseaza locuri unde se pescuieste in sistem C&R...
Sincer nu cred ca ai gasit locul exact unde sa pui aceasta intrebare...
Aici majoritatea sunt pescari de Dunare, poate doar in prohibitie dau pe balta, exclus C&R.
Oricum, esti binevenit !
Last edited by Lorelai on 06 Sep 2012, 10:44, edited 1 time in total.
Lorelai
Dan Surdu
d.surdu@yahoo.com
Tel. 0725985958
Ono
Posts: 687
Joined: 23 Dec 2009, 05:37
Location: Bucuresti

Re: Locuri de pescuit C&R

Post by Ono »

adipopa wrote: va astept cu propuneri si informatii...
Ce fel de pesti vrei sa prinzi?
User avatar
costinelo
Posts: 180
Joined: 20 Feb 2011, 13:32
Location: Ploiesti

Re: Locuri de pescuit C&R

Post by costinelo »

In jud.Prahova la Pleasa.
Aventurile sunt facute pentru a fi aventuroase.
cezar
Posts: 3609
Joined: 23 Oct 2009, 16:11

Re: Locuri de pescuit C&R

Post by cezar »

Pai, daca-i vorba de C@R, daca vrei sa fii sigur de ceva drill-uri, poti merge la Moara Vlasiei 2, Benga, Solacolu, Sulimanu, Corbeanca etc. Evident, pentru crap.
Daca vrei sa combini C@R cu "ceva pentru traista", mai ai variantele "ligheanelor de la Fundulea", Belciugatele, Podari, BGS, W.Maracineanu, Vulpoi, Chiroiu 2, Hagiesti etc, etc